Історії успіху

Лариса Кулик
Керівник відділу підбору та адаптації персоналу

Привіт, мене звати Лариса і зараз я працюю на посаді керівника відділу підбору та адаптації персоналу в Сімпатік Груп. Хочу поділитися з тобою історією, як я починала свою кар'єру в нашій компанії. Мій старт почався у 2017 році з Сумської філії. Першим враженням було: «Такий великий офіс і так мало людей в ньому працює». На той момент КЦ в Сумах працював усього кілька місяців і там було, приблизно, 15 співробітників. Це зараз там вже працює понад 170 осіб. Спочатку я прийшла на позицію оператора КЦ, а вже через декілька місяців пройшла конкурс на наставника. Минуло ще 2 місяці, і я стала супервайзером, а вже через півроку зайняла вакантну посаду HR-менеджера у м. Київ. Дуже насичений рік вийшов у плані кар'єри. 🙂 Через півтора року роботи на посаді HR-менеджера, я стала керівником відділу підбору та адаптації персоналу бек-офісу.


Чому саме HR?


HR – це сфера, в якій все дуже ритмічно змінюється. Можливість втілювати HR-проекти, участь у формуванні корпоративної культури, щоденні зустрічі з кандидатами – це постійний розвиток. Я думаю, що робота повинна приносити задоволення. Це як другий дім, тому потрібно просто любити те, що ти робиш.


Що для мене колектив?


HR – це, напевно, той самий Департамент, який знає все про колектив. Усі нові співробітники спочатку знайомляться саме з нами. В період підбору фахівця так само доводиться стикатися з керівниками та представниками різних відділів.


На роботі ми проводимо 70% свого часу, і, звичайно, хочеться оточувати себе професіоналами своєї справи. Для мене колектив – це підтримка, натхнення, допомога і мотивація, і це все я знайшла в Сімпатік Груп для себе.


Поліна Крищенко
Керівник КЦ в Сумах

Привіт, мене звуть Поліна і на даний момент я працюю керівником КЦ в місті Суми. Як і всі матусі я шукала підробіток, на час декретної відпустки. А в холдинг Сімпатік Груп я потрапила випадково - мені просто подзвонили і запропонували прийти на співбесіду. На той момент в КЦ працювали близько 10 осіб). Привернув гнучкий робочий графік, офіційне працевлаштування та можливість кар'єрного росту, ефективна система мотивації. У нас ніхто і ніколи не залишається один наодинці зі своїми проблемами або питаннями, завжди поруч наставники і колеги, готові допомогти і підтримати! Ти постійно ростеш як професіонал, компанія не дає стояти на місці і ти розвиваєшся! У нас дуже розвинена корпоративна культура, яка здорово заряджає і забезпечує заряд позитивних емоцій.


Моя кар'єра склалася досить швидко. За кілька місяців роботи я виявила себе, як відповідальний, виконавчий співробітник, і в результаті отримала посаду - головний спеціаліст консультації і продажів (супервайзер).


Уже в червні цього року мені довірили відділ Телемаркетингу в Сумах, чому я була дуже рада!)


Для мене важливо бачити особисті успіхи співробітників, за які ти у відповіді і відчувати величезне задоволення від вкладених зусиль.


Мені дуже подобається те, чим я зараз займаюся, адже чим цікавіша робота, тим більш насичене життя!)


Тетяна Капустян
Керівник контактного центру (м. Миколаїв)

Привіт! Мене звати Тетяна! З Сімпатік Груп я 1 рік і 9 місяців. Зараз я працюю на посаді Керівника контактного центру в м. Миколаїв. Можу сказати, що саме Сімпатік змінив моє життя і перевернув його на всі 360 градусів. Хочу поділитись з вами своєю історією.


У січні 2018-го року я переїхала з маленького містечка до м. Суми. У перший день приїзду я знайшла роботу оператора контактного центру, це був саме Сімпатік Груп. Перше моє враження було, що я тут не надовго, і, взагалі, я нічого не зможу! Але завдяки підтримці неймовірного колективу, навчанню професіоналів, наполегливій праці та атмосфері доброзичливості й позитивної енергетики, я зрозуміла, що можу більше. І вже за 2 місяці я стала супервайзером. На цій посаді я отримала неймовірний досвід роботи з людьми, навчалася разом зі своїми колегами. На моєму шляху було все)))) Як падіння та зневіра в собі, так і досягнення високих результатів.


Завдяки постійній підтримці й допомозі в розвитку зі сторони керівництва та колег, я стала професіоналом своєї справи. Вже у вересні 2019-го року мені запропонували посаду Керівника контактного центру в м. Миколаїв. Чесно кажучи, коли мені повідомили про це, першою емоцією була неймовірна радість, а вже потім вдячність за те, що мене визнають і бачать як людину, яка зможе вплинути на розвиток усієї компанії. Водночас мене сильно лякало те, що необхідно їхати через усю країну, знову докорінно змінювати своє життя. Звичайно, були й сумніви у тому, чи дійсно я виправдаю очікування, які на мене покладають. Але я впевнена, що Сімпатік Груп – це саме та компанія, саме ті люди, які завжди допоможуть та будуть поруч! Тільки разом ми зможемо досягти успіху!!!


Сергій Пономаренко
Бізнес-тренер

Привіт, мене звати Сергій, і у Сімпатік я працюю з березня 2017-ро року. Починав свою кар'єру в місті Суми. Сталося це зовсім випадково. Перебуваючи на заробітках у Польщі, я побачив оголошення у соціальній мережі про відкриття нового Контактного центру в місті Суми. Після повернення в Україну я вирішив тимчасово влаштуватися, щоб не сидіти вдома. І так вийшло, що тимчасова робота переросла в постійну й улюблену. Перші враження були неоднозначними, тому що офіс тільки відкрився, був величезний open-space, в якому стояв усього лише один острів з робочими місцями і близько 8-10 операторів. Спочатку подумав, що це чергова компанія-одноденка. Але працювати залишився, адже зрозумів, що компанія стабільна і виконує усі свої обіцянки.


Буквально у перший чи другий тиждень роботи я дізнався, що у зв’язку із розвитком майданчику, будуть потрібні керівники. Тоді я для себе зрозумів, що у мене є чудовий шанс кар'єрного зросту і нового досвіду. Буквально через 2 або 3 місяці роботи оператором я пройшов відбір на посаду керівника групи − супервайзера. Тільки згодом я дійсно почав розуміти хто такий супервайзер, у чому важливість цієї посади, і як я можу розвивати себе, як керівника. Дуже приємно було спостерігати як на твоїх очах контакт-центр розвивається, стає більше. І буквально за якихось 7-8 місяців виростає з 10-ти операторів до майже 100 чоловік. І втричі приємніше, коли співробітники, яких ти сам навчав − стають першокласними фахівцями й самі займають керівні посади.


У лютому 2018-го року для себе я прийняв рішення переїжджати до столиці, і на моє щастя, склалося так, що у мене була можливість продовжувати роботу в нашій компанії. Спочатку я хотів влаштуватися на посаду бізнес-тренера в Києві, але, мабуть, на той момент моїх професійних здібностей було мало, тому я продовжив працювати на позиції супервайзера. У грудні 2018-го року я повторно проходив співбесіду на позицію бізнес-тренера і пройшов! Чому я захотів перейти саме на цю посаду? Так склалося, що я досить комунікабельна й товариська людина. Люблю публічні виступи і працювати з публікою. Також зрозумів, що накопичив достатньо знань за час роботи в Сімпатік, і хочу цими знаннями ділиться з іншими людьми.


Окремо хочу виділити колектив, в обох містах люди, з якими я працював і працюю − набагато більше, ніж просто колеги. У нашій компанії я знайшов багато нових друзів, з якими завжди весело, які завжди допоможуть і справою і радою, на яких завжди можна покластися. В цілому, хочеться сказати, що від своєї роботи я отримую справжнє задоволення і зичу усім того ж!