Нещодавно, разом із нашим багаторічним партнером Укрпоштою, холдинг «Сімпатік Груп» провів чергову акцію «Зоряний листоноша». Цього разу вона стала ще масштабнішою і проходила по всій території України з 15.12.2018 р. по 15.03.2019 р.
Кожен поштар отримав змогу долучитися до акції і стати щасливим володарем грошових призів та інших, заохочувальних: кавоварок, електрочайників, мікрохвильовок та фірмових чашок. Такі приємності точно стануть у нагоді під час щоденної роботи поштових відділень.
Згідно умов, листоношам необхідно було доставити клієнтам якомога більшу кількість листів, з яких буде замовлено найбільше продукції.
«Зоряний листоноша» – акція, яка стала результатом тривалої та плідної співпраці холдингу «Сімпатік Груп» та Укрпошти. У тестовому режимі ми запускали таке змагання лише в окремих областях, і від того ще більше пишаємося результатами.
Проект розширився і в черговому етапі акції взяли участь вже листоноші з усіх областей України! Вони змагалися за цінні призи, доставляючи листи, каталоги і посилки від ТМ «Додому», «Імідж клуб», «Пошторг», «Монастирский Дар», «Здорове життя», «Речі до речі», «Родинний клуб», «Щаслива посилка» та «Start. money». Наше ж завдання полягало в тому, аби кожен працівник Укрпошти відчув себе активним учасником змагання та отримав бажаний приз.
Ми знаємо, що поштарі – важлива складова спілкування з нашими клієнтами, їх працю потрібно поважати. Саме тому ми не будемо зупинятися на досягнутому і вже плануємо нові способи віддячити листоношів за їх роботу! – Євген Шульга, генеральний директор холдингу «Сімпатік Груп»
За час проведення акції працівники пошти отримали чудову можливість стати володарями цінних призів, а наш холдинг – покращити показники замовлень через каталоги.