Нове досягнення Сімпатік Груп – сертифікат якості ISO 9001:2015 для Контактного Центру.
З 26 по 28 грудня 2018 року було проведено аудит контактного центру холдингу Сімпатік Груп ТОВ «Експрес Лінія» в області сертифікації: Надання послуг контактного центру: консультації, продаж товарів і послуг.
За результатами цього аудиту було видано сертифікат міжнародного зразка ISO 9001:2015.
ISO 9001:2015 містить вісім принципів, виконання кожного з яких було підтверджено аудиторами.
Отримання цього сертифікату стало можливим завдяки наполегливій роботі колективу й управлінським якостям керівництва. Ми пишаємося нашим досягненням і вітаємо всіх, хто був безпосереднім учасником процесу сертифікації та дякуємо за продемонстровані прекрасні показники.