Холдинг «Сімпатік Груп» продовжує активно співпрацювати з одним із своїх ключових партнерів – Укрпоштою, та підтримує традицію заохочувати її листоношів.
Відбувся черговий тур акції «Зоряний листоноша»! З 1 липня 2019 року цілих 3 місяці поштові відділення України змагалися за цінні призи. Аби перемогти, потрібно було сумлінно доставляти нашу кореспонденцію та посилки. Відділенням-переможцем стало те, з доставлених листів якого ми отримали найбільше замовлень.
«Фінішував черговий етап «Зоряного Листоноші» – акції, що стала результатом плідної співпраці холдингу «Сімпатік Груп» та Укрпошти. Вже вдруге ми провели «Зоряного Листоношу» в масштабах цілої країни! За це щира подяка кожному поштарю, хто долучився до нашої ініціативи.
Кожен листоноша країни мав змогу здобути цінні призи, доставляючи листи, каталоги і посилки від ТМ «Додому», «Імідж клуб», «Пошторг», «Монастирский Дар», «Здорове життя», «Речі до речі», «Родинний клуб», «Щаслива посилка» та «Start.money». Аби змагання було ще цікавішим, ми суттєво збільшили призовий фонд нашої акції!
Для «Сімпатік Груп» не секрет, наскільки важливою є праця листоношів, тому дякувати їм та заохочувати – важлива мета нашого холдингу. Для нас інтерес та активна участь поштарів – привід пишатися та чудовий стимул прагнути до ще більш вражаючих результатів!» – Євген Шульга, генеральний директор холдингу «Сімпатік Груп».